niedziela, 25 stycznia 2015

3!

3! 27 stycznia ViBlog Style będzie obchodził swoje trzecie urodziny. ViBlog Style to już nie tylko moje spojrzenie na modę, to nowe wyzwania i nowi ludzie, to miejsce, do którego idę, a czasem nawet biegnę z jeszcze większym zapałem niż wtedy, gdy zrodziła się myśl, by takie miejsce stworzyć. To wreszcie wirtualna przestrzeń, w której spotkałam Was, obserwatorów ViBlog Style. Dziękuję Wam, że jesteście! Dziękuję Wszystkim, którzy pomogli mi tworzyć ViBlog Style i tym, którzy zawsze są ze mną na modowej warcie! Dziś czerń ze złotem w roli głównej, czyli to co lubię najbardziej: płaszcz (Laguna –sh), spódnica (London Jean - sh), bluzka (No name - sh), szalik- komin (Episode – konfekcja damska), rękawiczki (Napa - sh), high heels (MadamRock), torebka (Torebki), obroża (Mia Manufacture), bransoletka (Laneve). Jest też ze mną zapach Lapis Lazuli od Laselection - luksusowe niszowe perfumy, wyjątkowe zapachy, zresztą sprawdźcie sami. Bądźcie na ViBlog Style – zawsze! Wioletta
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Gratuluję jubileuszu! -
    Bądź zawsze taka jak jesteś, nie zmieniaj się.
    Lubie Cię oglądać.***)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Kochana :)
    Pieknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Widzę, że tak jak ja lubisz buszować po lumpeksach:)

    OdpowiedzUsuń