poniedziałek, 18 maja 2015

Black is such a happy color!

Gdy mam pokolorować swój look, to już wiem założę czerń i złote lub błyszczące dodatki, charakterystyczne dodatki. Taka już jestem, kocham czerń bardziej niż inne kolory! Dziś prym wiedzie bluzka: skóra i koronka – Episode – konfekcja damska. Chciałam by dostała do towarzystwa proste w fasonie garniturowe rurki i nieco tylko namieszałam szpilkami (Atmosphere –sh) i szalem (No name- sh). A złocą się: torebka (ANTbag by Ania); bransoletki: Mudra od Laneve i czarna skóra ze złotymi dodatkami od LUANA; zegarek od Deja vu Zegarki, skórzany pasek ze złotą klamrą (Paradiek – sh). Piszcie, podoba się Wam? Coś byście zmienili? Wioletta
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz, w oko wpadły mi buciki, są śliczne
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń