poniedziałek, 14 listopada 2016

Black & White ...

Biel i czerń. Minimalizmu jednak brak. Wzory, wiązania, koralikowe aplikacje, chwosty. Jak dla mnie zwyklak – w modzie lubię szaleństwo, nie tylko okazjonalnie. Każdy tydzień to tydzień mody, każdy dzień to dzień, w którym mój look ma stawiać na nogi nie tylko mnie. Dziś: sweter (Ted Baker - sh), spodnie (Atmosphere- sh), szpilki (Asos – sh), torebka (Kate Spade –sh), kolczyki to moja wyprzedażowa zdobycz z H&M, a okulary promocyjny łup z Top Secret. Tyle gadania, niech przemówią foty. Wioletta
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Zachwyciły mnie te spodnie, bardzo podoba mi się to.zestawienie
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja.
    Masz niesamowity gust i styl.
    Udostępnie twoją stylizacje na moim blogu.
    Twoje buty na obcasie są śliczne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń