niedziela, 9 czerwca 2013

Pink leather & Shvedka jewelry

Skórzana spódnica(LeatherAttic –sh) czyli pastelowy róż, ale z pazurem, można ją śmiało nazwać hitem tego zestawu, bo została zdobyta za … 11 zł. Niewiele więcej kosztowała jej dzisiejsza towarzyszka bluzka(Papaya –sh), którą ja nazywam „chustkową” z racji jej wzoru, a którą polubiłam od pierwszego wejrzenia. Nie oszczędzałam w dzisiejszym zestawie z biżuterią, ale taka już moja biżuteryjna przypadłość. Jest więc naszyjnik, zwany przeze mnie „lentilkami” (Dublon) i wisiorek (Dublon), jest mnóstwo bransoletek (Fanaberia Bijou, Per lei, Murrano Shvedka jewelry – trzy pastelowe bransoletki z zawieszkami, nowość w mojej biżuteryjnej szkatule). Cieszę się, że również jeden z czytelników mojego bloga będzie mógł zostać właścicielem bransoletki od Shvedka jewelry, bransoletki, która jest nagrodą w przygotowanym przez nas konkursie. Ten zestaw ma jeszcze jeden element, który ostatnio wpadł mi w ręce w ciucholandzie, a który już się Wam spodobał, gdy pokazałam go na fb i w poście „New in” czyli mała torebka z masy perłowej (Iber Bolsos –sh). Czekam na Wasze komentarze i linki do Waszych blogów, lub tych, które lubicie najbardziej. Wioletta 






























 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz