niedziela, 30 czerwca 2013

White & jeans

Biały królem tego posta, jeans mu dotrzymuje towarzystwa i też jest nieco biały. Że jeans lubię już wiecie, że jeans latem z bielą tworzy dobry duet też pewnie wiecie, ale pokażę Wam swoją wersję tego duetu. Jeansy w plamy kupiłam niedawno za 20 zł w ciucholandzie (Denim & CO), bluzka z dziurami to też nowy nabytek 35 zł (Quizclothing – sh), na dodatek: szpilki z noskiem (Atmosphere –sh), pasek (Sadler –sh), torebka (H&M –sh). Są też w tym zestawie i mam nadzieję, że się nie pogryzły - cekiny i nity. A biżuteria tym razem tylko na nadgarstkach, ale za to mam się czym pochwalić – Rzemykowo.pl i cztery cuda, które świetnie dają radę same i świetnie też łączą się z moimi bransoletkami z kamieni półszlachetnych, przetestowałam już kilka zestawów, do letnich stylizacji to niezły dodatek i przyjrzyjcie się jak misternie zrobiony – porządna ręczna robota – spójrzcie na detale na fotkach. To misternie plecione bordowe cudeńko to nowość  Rzemykowo.pl ja już je lubię, ale kliknijcie w link i sami sprawdźcie co Wam się w Rzemykowo.pl podoba. Piszcie co przypadło Wam do gustu – czekam, a i przypominam o konkursie z super nagrodami - luknijcie tutaj. Wioletta

































































3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz kochana, piękne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zabawa kolorem!!
    ♥♥♥ pozdrowienia, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne spodnie :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń