wtorek, 3 kwietnia 2012

Caramel, mint and sequin

Nowości w mojej szafie, do wiosennych i letnich stylizacji. Karmelowa torba – teczka, ten kształt rządzi od jakiegoś czasu i mnie też przypadł do gustu, zwłaszcza, że urzekł mnie kolor i zapięcie w kolorze złota. Miętowy ażur można zakładać na wiele sposobów i też muszę przyznać, że zwabił mnie kolor, ale ostatecznie o zakupie zdecydował krój i oczywiście cena – 15 zł. Cekinowa kamizelka z limitowanej kolekcji  H&M Fashion against  AIDS cieszy najbardziej, pastelowe kolory, błysk i nowoczesny design (oczywiście moja kamizelka nie jest z najnowszej kolekcji – takich cudów raczej jeszcze w ciucholandach nie ma, ale pisałam już o tym wcześniej, że to dla mnie bez znaczenia, bo i tak „oswajam” tylko to co mi się podoba, bez względu na to czy wpadło na rynek niedawno czy też kilka lat temu). Wioletta 









                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz