wtorek, 12 lutego 2013

The Woman Who Invented Beauty

Helena Rubinstein „Kobieta, która wymyśliła piękno” książka, którą właśnie się delektuję, niezwykła przestrzeń, w której mogę w wolnej chwili pobyć i przeżycie to niesamowite. Warto wiedzieć, co komu zawdzięczamy, warto zajrzeć na tych 350 interesujących stron, poznać Helenę Rubinstein, nim coś z jej nazwiskiem trafi w nasze ręce. Pierwsze spotkanie z Heleną Rubinstein miałam kilka lat temu, gdy pokochałam jej perfumy Wanted, 100 ml ulotniło się niemal w oka mgnieniu, nie zostałam im wierna na co dzień, ale wracam do nich z przyjemnością. Upojne, powiedziałabym jednym słowem, więcej słów nie trzeba, trzeba po prostu spotkać się z tym zapachem. Książka, podobnie jak Wanted zawładnęła mną, polecam.
 
 
 
 
 
 
„Nie ma kobiet brzydkich, są tylko leniwe” Helena Rubinstein. Z pewnością tyczy się to również makijażu, bo co tu mówić zżera nieco codziennego czasu, zawsze jednak byłam przekonana, że warto i raczej w tej kwestii zdania nie zmienię. Dziś kilka nowości kosmetycznych. Poznałam firmę Sleek i lepiej późno niż wcale, jestem oczarowana, zwłaszcza ich paletami cieni do powiek. Dwie już mam (Oh so special – kilka matowych i kilka perłowych odcieni  i Ultra mattes DARKS – matowe odcienie, bez cienia perły) i nie wiem czy na tym się zakończy. Korektor i błyszczyk (Christobell) Sleek -  też są ok. Pisak do kresek MeMeMe – chwalę również i polecam, teraz przygoda z kreską na oku jest znacznie przyjemniejsza. A wszystkie te kosmetyki znajdziecie tutaj .
 
 
 
 
 
 
Nowości z Rossmana to: tusz do rzęs Maybelline The Falsies Black Drama; rozświetlający błyszczyk do ust AA – niezły look w niezłej cenie, mój kolor to wrzos; Apocalips – czyli trwalszy od szminki lakier do ust od Rimmel – jestem nim oczarowana, mój kolor to 501 Stellar; kredka do ust całkiem przypadkiem Simple Beauty kolor nr 4 – jedynie ten pasował mi do Apocalips; balsamy do ust Carmex, klasyczny w pudełeczku oraz zapachowy z jaśminem i zieloną herbatą – usta są zachwycone, ich właścicielka zresztą też. Wioletta
 
 
 
 
         Zdjęcie Wanted Helena Rubinstein – źródło: 1000fragrances.blogspot.com

4 komentarze:

  1. OJEJ ILE SUPER NOWOŚCI :)))
    JESTEM CIEKAWA TEJ KREDKI DO KRESEK :)))


    ZAPRASZAM NA KONKURS U MNIE NA FACEBOOKU

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisak do kresek - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skuś się I.like.myself - naprawdę warto! mnóstwo ważnych informacji nie tylko o Helenie Rubinstein, o sytuacji na świecie w tamtych latach, o życiu - cudna książka, choć jeszcze zostało mi ok 100 stron - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń